loading...
دانلود فیلم,عکس,نرم افزار,بازی,موسیقی
Reza بازدید : 200 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

اعتراف می کنم وقتی 8-7 سالم بود بعضی شبا وقتی خیلی می ترسیدم

حتی تو اوج تابستون می رفتم زیر پتو و اگه ناخن شصت پامم بیرون می موند می کشیدمش زیر پتو آخه اینجوری فکر می کردم لو لو دیگه منو نمیبینه.

نخند از خودت یادت نمی یاد؟؟؟؟؟؟؟؟

...بقیه در ادامه مطلب

اعتراف می کنم وقتی 8-7 سالم بود بعضی شبا وقتی خیلی می ترسیدم

حتی تو اوج تابستون می رفتم زیر پتو و اگه ناخن شصت پامم بیرون می موند می کشیدمش زیر پتو آخه اینجوری فکر می کردم لو لو دیگه منو نمیبینه.

نخند از خودت یادت نمی یاد؟؟؟؟؟؟؟؟

...............................................................

اعتراف ميكنم دلم واس دوران مدرسه خيلي تنگ شده حتي واس وقتايي كه درس نخونده پاي تخته هاج و واج بودم!!!
كيا مثه من دوس دارن دوران مدرسه واسشون تجديد خاطره بشه؟

.............................................................

اعتراف میکنم از تفریحات سالم من همین بس که تو اتوبوس یا مترو یهویی از جام بلند مـیشم ، همینکه مردم هجوم میارن به سمت صندلی ! من از جیبم موبایلم رو در میارم دوباره میشینم !

........................................................

اعتراف میکنم هنوز نفهمیدم چرا تو همه فیلم ها مرداشون موقع نظافت خونه یه دستمال که چهارگوشش می بندن سرشون برا چیه ؟!!!1 من بودم یه کلاه میپوشیدم . نه واقعا شما میدونید این چهار گره دور سر مال چیه ؟!!!

.............................................................................

اعتراف میکنم من از همون آدمایی هستم که یه فیلم رو تا آخرش میخکوب میشینم میبینم وقتی تموم شد میگم اینا خودشون رو مسخره کردن یا مارو؟؟؟

..................................................................

عاقاااااااااا
چند روز پیش مامان و بابا میرن خرید!
مامان پیاده میشه یه چیزی بخره وقتی برمیگرده سوار یه ماشین شبیه ماشین خودمون میشه و میشینه و درم می بنده!
حالا قیافه راننده رو تصور کنین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راننده : o.O
بابام: :))

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود نرم افزار های به روز اندروید و جاوا ، اطلاعات گوشی های موبایل و آخرین اخبار دیجیتال جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام سبک موسیقی را میپسندید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 616
  • بازدید ماه : 1,361
  • بازدید سال : 8,092
  • بازدید کلی : 100,517
  • کدهای اختصاصی