loading...
دانلود فیلم,عکس,نرم افزار,بازی,موسیقی
Reza بازدید : 218 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

جدید ترین پ ن پ ها....فقط در ادامه مطلب

سر کلاس راهنمایی رانندگی نشسته بودم. کلاس گرم بود و همه خیس عرق شده بودند . به مسئول کلاس میگم : ببخشید خانم میشه کولر رو روشن کنید میگه :گرمه. گفتم: پـَـ نه پـَـ هممون از خجالت خیس عرق شدیم.

صبح دیرم شده به مامانم میگم :یه سیب برام بیار میگه می خای الآن بخوری؟
پ ن پ می خام کله سحری چک کنم قانون نیوتن هنوز سرجاشه یا نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سوسك اومده تو اتاقم با جيييييييغ و داد داداشمو صدا كردم اومده ميگه بكشمش ميگم پ ن پ صدات كردم ي عكس يادگاري ازمون بگيري

یه شب یه یارو که نقاب زده بود با تفنگ جولوی یه دختره تو خیابون رو میگیره.دختره میگه:میخای پولامو بدزدی؟یارو میگه: پـَـ نه پـَـ اومدم بهت پیشنهاد ازدواج بدم .چون دیر وقت بود گفتم مزاحم خانواده نشم

نصف شب ماشین خاموش شده زنگ زدم میگم بابا باطری ماشین تموم کرده روشن نمیشه. میگه یعنی خالی شده؟
پ ن پ واقعا تموم کرده دارم میبرم خاکش کنم گفتم ببینم تو هم میای؟

رفتم یه مغازه لوازم ورزشی گفتم ببخشید اقا کش دارید؟
گفت :کش ورزشی؟
گفتم :پ ن پ کش شلوار.
یکم نگام کرد خندید رفت واسم اورد.
گفتم این کش ورزشیه؟
گفت :پ ن پ کش شلواره.
دیگه هیچی کم اوردم... من برم یه بلیط واسه ورود به افق بخرم

دیروز توی یه دعوا یک په نه په شنیدم خیلی باحال بود:
اولی : میدونستی خیلی خری؟!
دومی : په نه په فکر کردی فقط خودت خری!!!
خدایا این هم وطنان شاد رو از ما نگیر :))

یکی تو دانشگاه ازم پرسید ورودی چندی؟ گفتم۸۵ همچین با تعجب گفت پس ترم اخری گفتم پـَـ نه پـَـ ترم اولم ولی از آخر اومدم شروع کنم

دیروز رفتم واسه خودم کفش بخرم . رفتم تو مغازه از یه کفش خوشم اومد دادمش دست صاب مغازه گفتم: ( متن حرفای من با صاب مغازه)
- عاغا چهل لدفا.
- چهل چی؟ کفــــــش؟
- پــــ نــــ پـــــ چهل مغازه تو میخرم
- جـــــــــدی میخرین؟
- عاغا خوبی شما؟
- لدف دارین
- (o_O)
با پشیمونی اومدم بیرون فک نمیکردم ملت اینقد بی حواسن خدایا توبه

به دوستم میگم نمره ها رو زدنا. میگه با شماره دانشجویی؟ میگم پ ن پ با شماره کفش. اونایی که دمپایی داشتن رو هم مردود کردن...

خونه خالم اسباب کشی دارن،همه وسایل بار وانته ،یارو همسایشون اومده میگه اسباب کشی دارین؟میخواین از اینجا برین؟میگم پ ن پ:این وسایل دلشون پوسید تو این خونه ،داریم میبریمشون پارک یه هوایی عوض کنن!!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود نرم افزار های به روز اندروید و جاوا ، اطلاعات گوشی های موبایل و آخرین اخبار دیجیتال جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام سبک موسیقی را میپسندید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 7,132
  • بازدید کلی : 99,557
  • کدهای اختصاصی